تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلفات سنگین تروریستها در حمله به ارتش سوریه

گروه های تروریستی طی چند روز حمله به مواضع ارتش سوریه و هم پیمانان در درعا خسارات و تلفات سنگینی را به جان خریدند.

  العالم - سوریه


دارین فضل خبرنگار العالم از سوریه گزارش داد، پس از گذشت چهار روز از آغاز حمله گروه های مسلح تروریستی به مواضع ارتش سوریه و هم پیمانانش در درعا در محله "المنشیه"، تلفات این گروه ها به بیش از 40 نفر کشته رسیده است. در میان تلفات، یک سرکرده اردنی هم دیده می شود.

"ابو ریان المهاجر" اردنی از گروه "هیئت فتح الشام" و مسئول نظامی سابق "جبهه النصره" و موسی عوض الاحمد (ابو آدم) از گروه "هیئت تحریر الشام" و فرمانده عناصر نفوذی از جمله تروریستهایی هستند که در این درگیریها کشته شده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلفات سنگین تروریستها در حمله به ارتش سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..