تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبری خوش و هشدارآمیز از هواشناسی

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان در خصوص وضعیت بارش کشور طی امروز و فردا گفت: پنجشنبه بارش شدید باران گاهی با رعدو برق و وزش باد را در استانهای فارس، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، شمال و غرب هرمزگان، نیمه غربی کرمان؛ بارش برف در آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، دامنه های البرز در قزوین، البرز، تهران و سمنان؛ بارش برف و باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی؛ بارش باران و در ارتفاعات برف در گیلان و مازندران شاهد خواهیم بود.

برای روز جمعه هم بارش شدید باران با رعد وبرق و وزش باد در استانهای بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمان، یزد، کهگیلویه و بویر احمد؛ بارش برف و باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید در شمال سیستان و بلوچستان؛ بارش برف و باران در مازندران و گلستان؛ بارش برف در گیلان، اردبیل و خراسان شمالی، بارش برف و باران در قزوین، البرز و تهران پیش بینی می شود.

وی خاطر نشان کرد: طی این مدت به ویژه روز جمعه در مناطقی کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و خراسان شمالی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وظیفه افزود: طی مدت یاد شده بارش شدید باران در استان های جنوبی کشور موجب طغیانی ماندن مسیل ها و رودخانه ها و بارش برف موجب اختلال در تردد جاده های کوهستانی خواهد شد که در البرز مرکزی و غربی با کولاک و خطر ریزش بهمن نیز همراه خواهد بود.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با توجه به پیش بینی شرایط جوی فوق، توصیه نمود: جهت جلوگیری از بروز خسارت های احتمالی، تمهیدات لازم به ویژه هنگام تردد جاده ای به کار گرفته شود. گفتنی است برای خراسان رضوی از بعداز ظهر جمعه کاهش 12 تا 15 درجه ای هوا پیش بینی شده است. در همین رابطه، رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی هم گفت: با توجه به ریزش هوای سرد از فردا، پیش بینی می‌شود دمای هوای ارومیه به ۱۴ درجه زیر صفر برسد.

شایان ذکر است هم اکنون در اکثر محورهای استان اردبیل،مازندران، محور هراز-چالوس، آذربایجان شرقی و اصفهان برف می بارد.به گزار ش فارس، علاوه بر بارش برف در برخی از استانهای خراسان رضوی قزوین محدوده بوئین زهرا و استان مرکزی بارش باران گزارش شده است.تردد در کردستان و زنجان هم در پی بارش شدید برف فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

بارش باران در برخی نقاط به حدی شدت داشته است که روند تخلیه منازل قدیمی که استحکام مناسبی ندارند آغاز شده است. به گزارش فارس، شهردار جهرم از ساکنان این شهر خواست که هرچه سریع‌تر خانه‌های قدیمی را تخلیه کنند.

برخی محورهای مواصلاتی مسدود شد

محور سقز – مریوان، واقع در استان کردستان، از مورخ 26 بهمن 95 تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف و نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور شیراز – جهرم، واقع در استان فارس، از مورخ 26 بهمن 95 تا اطلاع بعدی به علت نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور زنجان - طارم، واقع در استان زنجان، از مورخ 27 بهمن 95 تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف و نبود ایمنی کافی مسدود است.

قزوین - الموت، واقع در استان قزوین، از مورخ 27 بهمن 95 تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف و نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور شمشک-دیزین و بالعکس ‌واقع در استان‌های تهران و البرز‌ از مورخ 5 آبان 95 تا اطلاع بعدی به دلیل بارش برف و نبود ایمنی کافی‌ مسدود ‌است.

-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

  Y1399698951

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبری خوش و هشدارآمیز از هواشناسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..