تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختتامیه جشنواره ایران قیامت شد در دانشگاه تهران

پنجشنبه، 28 بهمن 1395 ساعت 16:162017-02-16دانش

جشنواره «ایران قیامت شد» که به مناسبت حماسه نهم دی ماه ابتدای دی ماه سال جاری آغاز و تا 21 بهمن ماه ادامه داشت، با مشخص شدن نفرات برتر در بخش های مختلف به پایان رسید.

- جشنواره ایران قیامت شد که به مناسبت حماسه نهم دی ماه ابتدای دی ماه سال جاری آغاز و تا 21 بهمن ماه ادامه داشت، با مشخص شدن نفرات برتر در بخش های مختلف به پایان رسید.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشنواره ایران قیامت شد که به مناسبت حماسه نهم دی ماه ابتدای دی ماه سال جاری آغاز و تا 21 بهمن ماه ادامه داشت، با مشخص شدن نفرات برتر در بخش های مختلف به پایان رسید.

این جشنواره دانشجویی در سه بخش مجازی، مکتوب و چندرسانه ای توسط خبرنامه دانشجویان ایران برگزار شد.

بخش مکنوب * پاسخ به سوالات از منابع معرفی شده * نشریات دانشجویی * مقالات و یا یادداشت های دانشجویی * کاریکاتور، طنز، شعر و متن ادبی براین اساس در بخش مکتوب به دلیل استقبال دانشجویان جوایز به ده نفر تعلق گرفت.

که یادداشت برتر، بهترین نشریه، بهترین شعر، در رده دوم تا چهارم قرار گرفتند.

در همین بخش، و در بخش آزمون نیز که با حضور 750 نفر به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، به شش نفر با قید قرعه از میان پاسخ های صحیح در رده بعدی برای جوایز نقدی قرا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختتامیه جشنواره ایران قیامت شد در دانشگاه تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..