تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدرسه یخ نوردی میگون تک در ایران و خاورمیانه

مدرسه یخ نوری میگون مدرسه ای در دل کوههای میگون که با داشتن ویژگیهای خاص خود در ایران و خاورمیانه منحصر به فرد است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر مدرسه یخ نوردی میگون گفت: این مدرسه با داشتن دیواره های مختلف در اندازه های متفاوت کمک زیادی به افراد با تواناییهای مختلف در صعود میکند و به دلیل اینکه در نزدیکی جاده قزار دارد میتوان آنرا از دیگر مراکز یخنوردی آبشارها جدا کرد . 

پناهی پور افزود: این مدرسه در کشور و  حتی در خاورمیانه منحصر بفرد است به طوریکه ورزشکاران زیادی از داخل و خارج کشور برای انجام صعودهای خود  و حتی تمرینات به اینجا  مراجعه میکنند.

وی گفت: ورزشکاران با داشتن لباس و کفش مناسب میتوانند سایر تجهیزات یخنوردی را به طور رایگان در اختیار بگیرند و به تمرین بپردازند.

پناهی پور افزود: به دلیل شرایط آب و هوایی منطقه این مدرسه تا فروردین آینده فعال است و علاقمندان میتوانند از آن استفاده کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدرسه یخ نوردی میگون تک در ایران و خاورمیانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..