تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه ستاد بحران در شهرداری تالش برگزار شد

ساعت: 15:35 منتشر شده در مورخ: 1395/11/28 شناسه خبر: 1040587

با توجه به پیش بینی بارش برف در شهرستان و شهر تالش جلسه ستاد بحران در محل دفتر شهردار برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مریان خبر؛  شهردار تالش درجلسه ستاد بحران با اشاره به تلاش­های شبانه ­روزی شهرداری برای ارائه خدمت به شهروندان محترم و انجام فعالیت­ها عمرانی، خدماتی و … طی ده ماهه اول سال ۹۵، بر لزوم در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای تکمیل این خدمت ­رسانی با مدیریت بعد بارش برف و باران تاکید کرد.

محمدپور با اشاره به این نکته که براساس اعلام کارشناسان هواشناسی از عصر روز پنج شنبه شاهد بارش برف در شهر خواهیم بود اظهار داشت:همکاران با آمادگی کامل نیروی انسانی و تجهیزات خودرویی شرایط را جهت خدمات رسانی مطلوب برای شهروندان فراهم می کنند.

شهردار تالش با اشاره بر لغو مرخصی ها تاکید کرد: تمامی اعضای ستاد بحران شهرداری با تمامی پرسنل، امکانات و تجهیزات کامل، در موقع بارش در آماده باش کامل باشند و به برف روبی خیابانها و معابر و مراکز حساس ،بیمارستانها و مراکز درمانی ،پمپ بنزین ها و نمک پاشی آن اقدام کنند.
در پایان جلسه شهردار تالش اظهار امیدواری کرد با همت همکاران شهرداری با خدمات رسانی بموقع بتوانیم شرایطی ایجاد شود تا شهروندان از بارش برف لذت ببرند .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه ستاد بحران در شهرداری تالش برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..