تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن سارق مسلح در درگیری با ماموران نیروی انتظامی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه، فرمانده نیروی انتظامی اسلام آبادغرب گفت: ساعت سه بامداد امروز هنگام گشت زنی شبانه ماموران نیروی انتظامی به یک دستگاه وانت پیکان در شهرک جهاد این شهر مشکوک می شوند که هنگام بررسی وضعیت خودرو و سرنشینان آن از داخل خودرو با اسلحه کلاشینکف به سمت ماموران شلیک که یکی از ماموران از ناحیه دست زخمی می شود.

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا اضافه کرد: ماموران اقدام به شلیک تیر هوایی برای تسلیم شدن عامل تیراندازی می کنند که وی بدون توجه به اخطار نیروی انتظامی، خودروی آنها را به گلوله می بندد که در نهایت برای کنترل شرایط امنیتی منطقه، فرد مسلح با اصابت گلوله ماموران کشته می شود.

این مقام انتظامی گفت: فرد ضارب از سارقان بوده که تعداد 28 گلوله به سمت ماموران انتظامی شلیک کرده است.

سرتیپ نیا افزود: پرونده این حادثه در حال بررسی است و تلاش برای شناسایی همدستان احتمالی وی ادامه دارد و به زودی گزارش و جزییات دقیق تر آن به اطلاع عموم می رسد.

اسلام آباد غرب با 150 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن سارق مسلح در درگیری با ماموران نیروی انتظامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..