تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه نگارگری و تذهیب استاد «علی کوهپایه» در شهرری گشایش یافت

خبرگزاری بسیج: نمایشگاه آثار نگارگری و تذهیب استاد «علی کوهپایه حقی» و جمعی از شاگران وی همزمان با مراسم نکوداشت و تجلیل از مقام هنری این استاد و مدرس نگارگری و تذهیب، با حضور مسئولان و جمع زیادی از هنرمندان در گالری مجموعه فرهنگی هنری دروازه ری شهرستان ری گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در این نمایشگاه بیش از 60 اثر هنری در رشته تذهیب و نگارگری از استاد «علی کوهپایه حقی» و جمعی از شاگران وی از جمله: شریفه سادات حسینی، زهرا اسکندری، طاهره رنگ آمیز، زهرا انسرودی، سیده زینب فاطمی، سارا انصاریان، فاطمه عباسی، فاطمه تاجیک، شیرین امیرعبداللهیان، مهری آبشاری، فرزانه شمیرانی، سولماز قبادی، راضیه مهدوی، شاداب رضایی، مجتبی ابراهیمی، رقیه ستارنژاد، هانیه کرمی، ریحانه کرمی، فاطمه طلایی، زهرا خانی، زهره کاویانی، معصومه خانی و مژگان علیپور به نمایش گذاشته شده است.

علاقه مندان برای تماشای آثار این نمایشگاه می توانند از 27 بهمن تا 4 اسفند به گالری مجموعه فرهنگی هنری دروازه ری واقع در ضلع شمالی میدان نماز شهرری مراجعه کنند.

این نمایشگاه به همت انجمن خوشنویسان شهرری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ٢٠ برپا شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه نگارگری و تذهیب استاد «علی کوهپایه» در شهرری گشایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..