تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الهلال ترفند پرسپولیس را ناکام گذاشت! +عکس

یکی از رسانه‌های سعودی مدعی شد که باشگاه الهلال عربستان حیله مسئولان باشگاه پرسپولیس را ناکام گذاشت.

صراط: یکی از رسانه‌های سعودی مدعی شد که باشگاه الهلال عربستان حیله مسئولان باشگاه پرسپولیس را ناکام گذاشت.

به گزارش فارس، درحالیکه کمتر از یک هفته مانده به بازی حساس پرسپولیس مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است، رسانه‌های عربستان به جوسازی خود ادامه می‌دهند.

در جدیدترین خبر روزنامه «البلاد» عربستان مدعی شد و نوشت: باشگاه پرسپولیس ایران کشور عمان را به عنوان میزبان خود برای بازی با الهلال انتخاب کرد ولی مسئولان این باشگاه ایرانی به خاطر وجود هواداران بی شمار الهلال در این کشور دست به ترفند بزرگی زدند.

الهلال ترفند پرسپولیس را ناکام گذاشت! +عکس

باشگاه پرسپولیس قیمت بلیت‌ها را 5 برابر کرد تا مانعی شود برای حضور هواداران الهلال در ورزشگاه اما مسئولان باشگاه الهلال هوشمندانه این ترفند باشگاه ایرانی را فهمیدند.

نواف بن سعد، رئیس باشگاه الهلال تمام بلیت‌های بازی را خرید و آنها را به صورت رایگان میان هواداران عمانی پخش کرد تا این بازی با حضور پرشور هواداران الهلال برگزار شود و حیله باشگاه ایرانی خنثی شد.

دیدار پرسپولیس با الهلال سه‌شنبه آینده(3 اسفند) در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط به میزبانی سرخ‌های پایتخت برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الهلال ترفند پرسپولیس را ناکام گذاشت! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..