تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی ۱۱ کانون فرهنگی و هنری مساجد در ایلام

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: هم‌زمان با 18 اسفند سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد۱۱ کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان افتتاح و راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور با اشاره به اینکه  در حال حاضر 276 کانون فرهنگی و هنری مساجد درراه‌اندازی ۱۱ کانون فرهنگی و هنری مساجد در ایلام استان فعالیت دارند افزود: با افتتاح11 کانون فرهنگی و هنری جدید، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در استان به 288 کانون افزایش می‌یابد.
وی با بیان اینکه هم‌زمان با سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برنامه‌های مختلفی در استان برگزار می‌شود، یادآور شد:همایش بزرگ اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری هم‌زمان با 18 اسفند برگزار می‌شود که در این همایش از مدیران فعال، اعضا، رابطان، ائمه جماعات، هیئت‌امنای مساجد و مدیران مسجد محور و کتابداران تجلیل می‌شود.
چراغی‌پور عنوان کرد: ارسال تجهیزات به کانون‌های مساجد در مناطق شهری و روستایی، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه و استاندار ایلام دیدار با ائمه جمعه و جماعات و فرمانداران در شهرستان‌ها، اهدای کتاب به کانون‌ها به مناسب 18 اسفند از برنامه‌های سالروز تأسیس کانون‌های مساجد است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی ۱۱ کانون فرهنگی و هنری مساجد در ایلام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..