تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعهد و ابتکار یک پژشک مانع از قطع دست یک جوان گیلانغربی شد

منابع محلی خبردادند

منابع محلی از جراحی ابتکاری دکتر گیلانغربی در پیوند دست یک جوان خبر میدهند .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، منابع محلی از جراحی ابتکلاری دکتر گیلانغربی در پیوند دست یک جوان خبر میدهند .تعهد و ابتکار یک پژشک مانع از قطع دست یک جوان گیلانغربی شد

ماجرا در این پیوند از آنجا شنیدنی است که جوان مصدوم که پس از یک تصادف دستش از ناحیه آرنج، ساعد و مچ با آسیب دیدگی و پارگی گوشت شدید مواجه می شود به بیمارستان شهرستان گیلانغرب مراجعه می کند و دکتر جراح این بیمارستان با دیدن این وضعیت پس از مشورتهای فراوان علی رغم سختی کار و البته اصرار فراوان بر قطع دست جوان از سوی همکارانش ،با ابتکاری جالب رگهای آسیب دیده را با شلنگ های پزشکی به هم پیوند میدهد و این ابتکار او در پیوند عروق باعث می شود تا دست جوان علی رغم آسیب دیدگی فراوان نه تنها قطع نشود بلکه جراحی پیوند او موفق از آب در آید.

دکتر کیوان حسینی پس از انجام این عمل جراحی حساس جوان را به بروجرد منتقل می کند و عملیات تکمیلی جراحی او را در بیمارستان بروجرد انجام میدهد .

این منابع محلی وضعیت کنونی بیمار را عادی و در حال بهبود گزارش کرده اند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعهد و ابتکار یک پژشک مانع از قطع دست یک جوان گیلانغربی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..