تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ننگرهار ، هلاکت 11 تروریست داعش

          به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ازکابل، دفترمطبوعاتی استانداری ننگرهار با انتشار بیانیه ای اعلام کرد : یک سرکرده گروه تروریستی داعش بنام " سمیع الله " و ده عضو دیگر این گروه در عملیات شبانه روز گذشته نیروهای افغان در شهرستانهای " کوت " و " هسکه مینه " ازتوابع ننگرهار کشته شدند.

یازده نفر از اعضای گروه تکفیری داعش در ادامه عملیات نظامیان افغان در استان ننگرهارکشته شدند.

نیروهای افغان همچنین یک فرمانده گروه تکفیری داعش را با دوازده عضو دیگر این گروه در شهر " جلال آباد " مرکز استان ننگرهار بازداشت کردند.

عملیات نیروهای افغان در شهرستانهای توابع استان ننگرهار، اوایل هفته جاری آغاز شد و تاکنون حدود پنجاه نفر از اعضای داعش کشته شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ننگرهار ، هلاکت 11 تروریست داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..