تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات مرگ پسر 4 ساله در برج اعیانی/زندگی پزشك قلابي میان زباله‌های اعیانی + عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پزشك قلابي شيشه‌اي كه در يكي از برج‌هاي منطقه سعادت‌آباد زندگي مي‌كرد، بامداد دوشنبه 27 دي ماه پسر چهار ساله‌اي را كه به جاي آب شربت متادون خورده بود با تجويز داروي اشتباهي به كام مرگ كشاند. پس از اعلام خبر مرگ پسر چهار ساله، قاضي منافي آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حادثه به تحقيق پرداختند. بررسي‌ها نشان داد پدر و مادر پسر چهار ساله كه شايان نام دارد، هر دو معتاد به مواد مخدر هستند. همچنين مشخص شد پدر شايان شربت متادون را داخل بطري آب معدني ريخته است و روي ميز اتاق خواب گذاشته كه ساعت 9 شب شايان اشتباهي به جاي آب، مايع داخل آن را خورده است. همچنين مأموران دريافتند خانواده وي به توصيه‌هاي مرد 36 ساله‌ همسايه‌شان به نام بابك كه مدعي است پزشك است با خود درماني به مراكز درماني منتقل نشده است تا اينكه نيمه‌هاي شب ناگهان حالش بد مي‌شود و فوت مي‌كند.  در ادامه، تيم جنايي از پدر شايان و بابك تحقيق كردند. تحقيقات ميداني كارآگاهان نشان داد، بابك اصلاً پزشك نيست، اما وي با جعل شماره نظام پزشكي فرد ديگري كه همنام او است، چندين سال است به طبابت مشغول است و حتي براي ساكنان برج مسكوني و افراد آشنا دارو تجويز مي‌كند.  صبح ديروز پدر شايان و پزشك قلابي كه به اتهام مشاركت در قتل شبه عمد پسر چهار ساله بازداشت هستند، براي ادامه تحقيقات به دادسراي جنايي منتقل شدند


پزشك قلابي كه مدعي بود در قتل شبه عمد پسر خردسال بي‌تقصير است، اتهام جعل و استفاده از شماره نظام پزشكي فرد ديگري را قبول كرد. پدر شايان هم در بازجويي‌ها گفت: من به بابك اعتماد و فكر كردم او واقعاً پزشك است، بنابراين به توصيه او پسرم را به بيمارستان منتقل نكردم.  همچنين در جلسه بازجويي دو نفر از همسايه‌هاي پزشك قلابي براي شكايت به دادسرا آمده بودند.  يكي از آنها كه مدير برج محل زندگي پزشك قلابي بود، گفت: ما همه فكر مي‌كرديم او پزشك است. او براي همه همسايه‌ها دارو تجويز مي‌كرد، اما همه مي‌دانستيم كه او معتاد است و در اين مدت هم 8 ميليون تومان بابت شارژ محل زندگي‌اش بدهكار است. وي ادامه داد: وقتي او را به اتهام پزشك قلابي و مشاركت در قتل شبه‌عمد دستگير كردند، همه ما شوكه شديم. چند روز بعد متوجه بوي تعفني از خانه‌اش شديم كه با دستور قضايي در خانه‌اش را گشوديم و مشاهده كرديم محل زندگي‌اش به دپوي زباله‌ها تبديل شده است. او زباله چند سال را در خانه‌اش نگهداري كرده بود به طوري كه خانه بزرگش تبديل به زباله‌داني شده بود. وي ادامه داد: هنگام تميز كردن خانه‌اش مقداري وسايل قيمتي سرقتي در خانه‌اش پيدا كرديم كه چند سال قبل از برج سرقت شده بود كه الان فهميديم پزشك قلابي علاوه بر طبابت سرقت مي‌كرده است.  يكي ديگر از همسايه‌هاي پزشك قلابي گفت: او چند بار براي من آزمايش نوشت و من در درمانگاهي انجام دادم. او خودش را پزشك معرفي مي‌كرد و به همين بهانه حدود 2 ميليون تومان از من پول دستي گرفت و پس نداد.
در پايان، قاضي منافي آذر دستور انتشار عكس بدون پوشش پزشك قلابي را براي شناسايي شاكيان احتمالي در روزنامه‌ها صادر كرد.

گفت و گو با متهم:

چقدر سواد داري؟

 

من مهندسي متالوژي از دانشگاه آزاد يزد دارم.

 

پس چرا خودت را پزشك معرفي مي‌كردي؟

 

من علاقه زيادي به پزشكي داشتم. پس از اينكه مدرك مهندسي‌ام را گرفتم، پدرم مرا براي گرفتن مدرك پزشكي به كشور مالزي فرستاد و آنجا درس خواندم.

 

مدرك پزشكي داري؟

 

من دو سال بيشتر درس نخواندم و بعد به خاطر مشكلي به ايران برگشتم، اما اطلاعات كافي درباره پزشكي دارم.

 

چه شد كه مدرك پزشكي جعل كردي؟

 

من اطلاعات پزشكي دارم و دوست داشتم خودم را پزشك معرفي كنم، به همين دليل براي اينكه دوستانم به من اعتماد كنند مدرك پزشكي جعل كردم.

 

چطوري جعل كردي ؟

 

من در سرچ‌هاي اينترنتي با مشخصات دندانپزشكي كه همنام من بود، روبه‌رو شدم و تصميم گرفتم مدارك او را جعل كنم.

 

چه مدتي است با مدرك قلابي طبابت مي‌كني ؟

 

من اصلاً طبابت نكرده‌ام. فقط براي تعدادي از ساكنان برج كه همسايه من هستند، آزمايش نوشته بودم.

 

شما براي پسر خردسال دارو تجويز كرده بودي كه باعث مرگ او شد، درست است؟

 

نه. قبول ندارم. به گفته پدرش او ساعت 9 شب شربت متادون خورده بود و من ساعت 12 شب به خانه آنها آمدم. آنها گفتند كه هرچه خورده بالا آورده است و من هم فقط يك قرص ويتامين به او دادم تا حالش بهتر شود.

 

اما پدرش گفته به توصيه شما او را به بيمارستان منتقل نكرده است؟

 

او به من گفت قرص زغال داده‌ام و حالش بهتر شده من هم گفتم حالا كه هر چه خورده بالا آورده است، لازم نيست به بيمارستان منتقل كنيد.

 

درآمد شما از طبابت چقدر بود؟

 

من اصلاً پولي نمي‌گرفتم.

 

شما كه معتاد به شيشه هستي خرج زندگي‌ات چطور تأمين مي‌شود؟

 

من مسلط به زبان انگليسي هستم و چندين سال در آموزشگاه‌ها زبان تدريس مي‌كردم تا اينكه پدر و مادرم فوت كردند و به خاطر افسردگي معتاد شدم. آنها ارثيه زيادي براي من گذاشتند و من مشكل مالي ندارم.

 

برادر و خواهر ديگري نداري؟

 

نه. يك برادر داشتم كه در سن 17 سالگي در دريا غرق شد.

 

چرا خانه‌ات را زباله‌داني كردي؟

 

من شيشه‌اي بودم و چيزي به خاطر ندارم.

 

منبع : روزنامه جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات مرگ پسر 4 ساله در برج اعیانی/زندگی پزشك قلابي میان زباله‌های اعیانی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..