تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهار نظر یک احمدی‌نژادی درباره «آشتی ملی»

معاون اسبق مطبوعاتی وزیر ارشاد گفت: مقدمه آشتی ملی، اظهار ندامت اصلاح طلبان از سال ها عملیات جنگ روانی و سیاسی علیه نظام است.

محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد دولت نهم در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ادعای اصلاح طلبان مبنی بر آشتی ملی و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اساسا مگر قهری وجود داشته که بخواهد آشتی صورت بگیرد اظهار داشت: قهر وجود داشته اما به نظرم این اصلاح طلبان بودند که با مردم قهر و بحث خروج از حاکمیت را مطرح کردند. پس از چند سال هم فتنه سال ۸۸ را سازماندهی و پیگیری کردند.

وی افزود: حال اگر اصلاح طلبان بعد از گذشت چند سال و از دست دادن پدرخوانده خود، احساس می کنند باید برگردند و آشتی کنند، مانعی نخواهند داشت.

رامین با بیان اینکه موضوع آشتی ملی نباید از سر «فریب» باشد ادامه داد: موضوع آشتی ملی که اصلاح طلبان مطرح می کنند باید از سر صداقت و بازگشت صادقانه باشد که مقدمه آن، اظهار ندامت از سال ها عملیات و جنگ روانی و سیاسی علیه نظام است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهار نظر یک احمدی‌نژادی درباره «آشتی ملی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..