تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشایی محورهای مواصلاتی ماهنشان+تصاویر

ساعت: 14:04 منتشر شده در مورخ: 1395/11/28 شناسه خبر: 1040685

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ماهنشان گفت: محورهای اصلی ماهنشان باز و در برخی با زنجیر چرخ امکان پذیر بوده و اکثر راه های روستایی ماهنشان به دلیل کولاک و مه شدید مسدود است و ماموران راهداری شبانه روزی در بازگشایی محورها تلاش می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «سید جلال خلیلی» در گفت و گو با خبرنگار شمیم ماهنشان، اظهار داشت: نیک پی و دندی-قرائی باز و تردد بدون زنجیر چرخ و تردد در محورهای پری و دندی -تخت سلیمان بعلت کولاک تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر بوده و محورهای روستایی کوهستانی بعلت بارش مداوم برف و کولاک مسدود است و هم اکنون ماموران راهداری در حال بازگشایی محورها هستند.
وی افزود: لازم بذکر است تا اخر هفته تردد در محور ها بعلت ادامه بارش ها و کولاک باید با احتیاط انجام شود و در صورت امکان از تردد های غیر ضروری اجتناب باید شود . همچنین باز گشایی محورهای روستای بعلت بارش و کولاک دوام نخواهد داشت و بعد از بازگشایی پیش بینی میشود دوباره مسدود شوند . همچنین استفاده از زنجیر چرخ و همراه داشتن لوازم گرمایشی در تمامی محورها الزامی است .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشایی محورهای مواصلاتی ماهنشان+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..