تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه گران زمانی بخشیده می شوند که عذرخواهی و جبران کنند/ آشتی ملی معنا و مفهوم ندارد

ساعت: 13:53 منتشر شده در مورخ: 1395/11/28 شناسه خبر: 1040171

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با بیان اینکه آشتی ملی معنا و مفهوم ندارد گفت: فتنه گران زمانی بخشیده می شوند که عذرخواهی و سپس جبران کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین فروزنده مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان در گفت و گو با نسیم زنجان پیرامون مسئله آشتی ملی که این روزها توسط اصلاح طلبان پیگیری می شود گفت: این مسئله تلاش مذبوحانه ای است در جهت فریب مردم و پاک کردن لکه ننگینی که بر دامن عده ای نقش بسته است.

این فعال دانشجویی تشریح کرد: جریانی که در سال ۸۸ سیلی محکمی از ملت ایران خورد و سعی داشت با فریب مردم به اهداف شوم خودش برسد به دنبال احیای خود است.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان افزود: استارت این کار از انتخابات ۹۲ زده شد و تا به امروز ادامه دارد. این طرح آشتی ملی هم تلاشی در همین راستا است.

فروزنده خاطرنشان کرد: مردم این جریان را که زمانی برای کشور و ملت ارزشی قائل نبود و با دروغ تقلب در انتخابات(که بعدا خود سردمداران این جریان اعتراف کردند تقلبی نشده بود) سعی داشت کشور را به ناکجا آباد ببرد را پس زدند و حال این جریان منحرف به فکر بازیابی چهره خود افتاده اند و طرح آشتی ملی رامطرح می کنند که این یک خیال باطل است.

وی ادامه داد:  حتی خداوند متعال که مظهر رحمت و مغفرت است، زمانی گناهکاران را مورد مغفرت قرار می دهد که از اعمال و کرده خود پشیمان شوند و طلب عذر خواهی کنند و سپس اعمال صالح انجام دهند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان تاکید کرد: بخشش فتنه گران هم زمانی صورت می گیرد که علاوه بر اظهار ندامت و پشیمانی، از ملت شریف ایران عذر خواهی کنند، سپس اعمال زشتی را که مرتکب شده اند جبران کنند.

وی بیان کرد: آن وقت است که می توان امیدوار بود این آشتی صورت بگیرد؛ وگرنه در شرایط فعلی که این جریان روز به روز وقیح تر شده و نه تنها ابراز پشیمانی نمی کند؛ بلکه طلبکارانه انتظار آشتی ملی را دارد هرگز این عمل محقق نخواهد شد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: نکته ای که وجود دارد این است که اصلا آشتی ملی معنا و مفهوم ندارد؛ چرا که ملت ایران با هم متحد هستند و فتنه گرانی زمانی که به خیابان ریختند و آشوب آفرینی کردند و اقدام به تخریب اموال مردم کردند، همان روز از جرگه مردم خارج شدند و دیگر تا زمانی که توبه نکردند در زیر علم مردم نخواهند بود.

فروزنده در پایان خاطرنشان کرد: با درگذشت آقای هاشمی این جریان بیش از پیش خود را تنها تر می بیند؛ چون احساس میکند که یک پشتوانه عظیم را از دست داده به همین جهت با این اقدامات دنبال این هستند تا این خلا را برطرف کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه گران زمانی بخشیده می شوند که عذرخواهی و جبران کنند/ آشتی ملی معنا و مفهوم ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..