تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک هزار و 679نفر در میاندوآب پشت نوبت وام ازدواج

ساعت: 14:50 منتشر شده در مورخ: 1395/11/28 شناسه خبر: 1040815

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار میاندوآب گفت: امسال برای دو هزار و 983 نفر تسهیلات وام ازدواج پرداخت شده و یک هزار و 679 نفر نیز در نوبت انتظار دریافت این وام هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر،فرهاد جودی در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی میاندوآب با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان، اظهار کرد: خوشبختانه بانک های عامل در میاندوآب نیز همکاری خوبی را در این زمینه انجام داده اند.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار میاندوآب با بیان اینکه افراد متقاضی واجد شرایط بر اساس سیستم نوبت دهی سامانه  وام ازدواج را دریافت می کنند، افزود: مبلغ این وام به 100 میلیون ریال برای هر یک از زوجین افزایش یافته که می تواند در ابتدای امر مقدس ازدواج گرهی از کار آنها بگشاید.

وی با اشاره به اینکه امسال برای دو هزار و 983نفر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است، گفت: هم اکنون یک هزار و 679 نفر در شهرستان نیز در نوبت دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج هستند که بر اساس سیستم نوبت دهی و زمان بندی تسهیلات را دریافت می کنند.

جودی تصریح کرد: امر ازدواج و تشکیل و تحکیم بنیان خانواده یکی از موارد مهم در کاهش آسیب های اجتماعی است که باید با فراهم کردن شرایط لازم برای تسهیل ازدواج جوانان در این راستا گام برداریم و ما نیز تلاش خود را برای حل مشکلات جوانان می کنیم و همه دستگاه های مربوطه باید در این راستا تلاش کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک هزار و 679نفر در میاندوآب پشت نوبت وام ازدواج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..