تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهیزیه دو نوعروس در سیاهکله واجارگاه طعمه حریق شد +تصاویر

ساعت: 14:23 منتشر شده در مورخ: 1395/11/28 شناسه خبر: 1040381

ساعت 2:30 بامداد امروز جهیزیه دو نوعروس در سیاهکله واجارگاه طعمه حریق شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد پورحسین صبح امروز در گفتگو با رودسریها از آتش سوزی در روستای سیاهکله واجارگاه خبر داد و گفت : ساعت ۲:۳۰۰ بامداد امروز پنج شنبه دو واحد مسکونی در این روستا دچار حریق شد.

وی ادامه داد: پس از اطلاع با مرکز فوریت های آتش سوزی واجارگاه ، نیروهای این مرکز به منطقه اعزام و همچنین از شهرهای کلاچای و واجارگاه جهت امحاء آتش اقدام کردند و از سرایت به انبار و واحد های مسکونی همجوار جلوگیری نمودند.

شهردار واجارگاه با بیان اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است ، اذعان نمود: کلیه لوازم خانگی و جهیزیه دو نو عروس در این حادثه در آتش سوخت.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهیزیه دو نوعروس در سیاهکله واجارگاه طعمه حریق شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..