تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برق، جان یک دانش آموز تویسرکانی را در مدرسه گرفت

ساعت: 15:00 منتشر شده در مورخ: 1395/11/28 شناسه خبر: 1040778

روز گذشته یکی دانش آموزان رشته برق مدرسه محمدیه تویسرکان در کارگاه درس زمانی که معلم هم در کلاس حضور داشته است، دچار برق گرفتگی شده و به بیمارستان انتقال داده می شود، این دانش آموز امروز و در حدود 24 ساعت بعد از اینکه به کما رفته بود، به علت اثرات ناشی از برق گرفتگی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور، روز گذشته متوجه شدیم یکی از دانش آموزان مدرسه محمدیه که در رشته برق تحصیل می کند در کلاس درس دچار برق گرفتگی می شود و سپس بلافاصله او را به بیمارستان منتقل می کنند.

خبرها حاکی از مساعد نبودن حال وی بود به گونه ای که گفته شد این دانش آموز به کما رفته است.

و امروز حوالی ساعت 11 صبح مطلع شدیم که این دانش آموز دارفانی را وداع گفته است.

«جواد اسدبیگی» مدیر آموزش و پرورش تویسرکان با تأیید فوت این دانش آموز عنوان کرد: که روز گذشته در کارگاه درس زمانی که معلم نیز در کلاس درس حضور داشت، دانش آموز مورد نظر دچار حادثه برق گرفتگی می شود که با وجود انتقال سریع وی به بیمارستان و بستری شدن، امروز این دانش آموز فوت کرد.

وی تصریح کرد: از همان ساعات اولیه در بستر دانش آموز سانحه دیده حضور یافتیم و حتی درخواست بالگرد برای انتقال به همدان را هم داشتیم اما، با توجه به شرایط موجود می طلبید که در همین بیمارستان بماند.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان افزود:  امروز هم حتی در بالینش حضور داشتیم اما متأسفانه این دانش آموز بر اثر فوت کرد و ما مجموعه آموزش و پرورش شهرستان این حادثه تلخ و غم انگیز را به خانواده داغدار دانش آموز تسلیت می گوییم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برق، جان یک دانش آموز تویسرکانی را در مدرسه گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..