تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور احکام 7500 ورودی جدید دانشگاه فرهنگیان

وی گفت: آن گروه از دانشجویانی که به موقع به دانشگاه مراجعه کرده و ثبت‌نام و انتخاب واحد انجام داده‌اند می‌توانند با دریافت گواهی به ادارات کل آموزش و پرورش برای ادامه روند اداری کار مراجعه کنند.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: بعد از آنکه کار تعهد خدمت بر اساس مقررات داخلی آموزش و پرورش به انجام برسد دانشجو معلمان از مستمری مربوط به این شرایط بهره‌مند می‌شوند.

موسی‌پور بیان‌کرد: تمامی پردیس‌ها موظف شده تا این گواهی را آماده کرده و به ادارات کل آموزش و پرورش ارسال کند. در واقع دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور آمادگی صدور احکام برای دانشجو معلمان را دارند.

وی تصریح کرد: تمامی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان مشمول طرح متعهد‌ین خدمت بوده و ورودی‌های 95 که قریب به 7500دانشجو هستند تحت پوشش قرار می‌گیرند.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان یادآور شد: دانشجو معلمان سال 95 هرچه سریعتر برای دریافت گواهی به پردیس‌ها مراجعه کنند زیرا مهلت در نظر گرفته شده برای این کار تا پیش از شروع اسفندماه است، همچنین صدور احکام دانشجو معلمان 93 و 94 اکنون مشکلی نداشته و فقط معو‌قاتی دارند که آموزش و پرورش بر اساس شرایط نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور احکام 7500 ورودی جدید دانشگاه فرهنگیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..