تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پردازنده جدید اینتل ۹۰۰۰ دلار قیمت دارد

اینتل از پردازنده‌ای به نام E7-8894 v4 مناسب سرورها رونمایی کرده است. این پردازنده به قیمت ۸۸۹۸ دلار روانه بازار می‌شود.

آخرین و قدرتمندترین پردازنده زئون اینتل، E7-8894 v4 نام دارد که با برچسب ۸۸۹۸ دلاری راهی بازار خواهد شد. این پردازنده مشخصات سخت‌افزاری بسیار قدرتمندی دارد؛ اما آنچه بیشتر از هر چیز جلب‌ توجه می‌کند، قیمت فوق‌العاده بالای آن است.

طبیعتا چنین پردازنده‌ای مناسب برای کارهای حرفه‌ای است و برای استفاده در کمپانی‌هایی طراحی شده که نیاز به سرورهای قدرتمند دارند. پردازنده جدید اینتل توانسته است در بنچمارک‌های مختلف به‌خوبی ظاهر شود؛ اما قیمت بالای آن باعث می‌شود برای کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار گیرد که امکان تهیه سرور با بودجه‌های بالا وجود داشته باشد.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، تراشه جدید اینتل دارای ۲۴ هسته است که با کش ۶۰ مگابایتی، در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز کار می‌کنند. حداکثر سرعتی که این هسته‌ها می‌توانند به آن برسند، ۳.۴ گیگاهرتز است که همین امر باعث می‌شود پردازنده جدید اینتل شباهت زیادی به پردازنده E7-8890 v4 داشته باشد.

پردازنده E7-8890 v4 در واقع مدل قبلی پردازنده جدید E7-8894 v4 محسوب می‌شود که هم‌اکنون به قیمت ۷۱۷۴ به فروش می‌رسد. البته این پردازنده در فرکانس پایه ۲.۲ گیگاهرتز کار می‌کند.

اینتل در کنار پردازنده جدید خود، محصولات دیگری نیز از سری E7-8800 معرفی کرده است که قدرت بالایی دارند و از E7-8894 v4 ارزان‌تر هستند، اما از لحاظ قدرت و عملکرد می‌توان E7-8894 v4 را پرچم‌دار آن‌ها دانست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پردازنده جدید اینتل ۹۰۰۰ دلار قیمت دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..