تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسل جدید Galaxy J5 تاییدیه وای فای گرفت

شرکت سامسونگ در حال حاضر محصولات جدید متعددی را در دست ساخت داشته که یکی از آنها نسل جدید تلفن‌هوشمند میان رده Galaxy J5 است و به تازگی این محصول تاییدیه وای‌فای دریافت کرد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ترنجی همراه باشید.

این گوشی‌هوشمند به شماره مدل SM-J530F در اسناد وای‌فای ذکر شده و  با سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰ مارشملو همراه است. احتمالا مدتی پس از عرضه بروزرسانی اندروید ۷٫۰ نوقا را دریافت خواهد کرد.

gsmarena_001

جزئیات کافی از سخت‌افزار نسل جدید Galaxy J5 در دست نیست تا به آن پرداخت. سال گذشته سامسونگ مدل ۲۰۱۶ را در بین آوریل تا ژوئن عرضه داشت و انتظار می‌رود که در مدت مشابه سال گذشته نسل جدید Galaxy J5 روانه بازار شود.

همچنین انتظار داریم در MWC 2017 شاهد معرفی محصول مورد اشاره سامسونگ باشیم.

gsmarena

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسل جدید Galaxy J5 تاییدیه وای فای گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..