تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Password Notes PRO؛ رمزنگاری یادداشت ها

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار Password Notes PRO برنامه ای فوق العاده در زمینه رمزگذاری بر روی یادداشت های شما است. سیستم موجود در این نرم افزار، سیستمی است که در رمزنگاری امنیتی آمریکا مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار می تواند یادداشت های شما به گونه ای تغییر دهد که کسی نتواند آن ها را بخواند. این نرم افزار همچنین یادداشت های شما را رمز گذاری و از دسترسی دیگران به آن ها جلوگیری می کند. نرم افزار Password Notes PRO در گوگل پلی به قیمت 3.90 دلار به فروش می رسد و نمره عالی 4.3 از 5.0 را نیز دریافت کرده است.  Password Notes PRO ویژگی های نرم افزار Password Notes PRO :
سیستم هوشمند محافظت از یادداشت ها با استفاده از رمز عبور قابلیت رمزنگاری یادداشت ها با بهره گیری از سیستم امنیتی AES 256-bit قفل یادداشت ها تنها چند لحظه پس از استفاده از آن ها توانایی بی نظیر مخفی کردن یادداشت ها به اشتراک گذاری یادداشت ها با دوستان خود به صورت رمزنگاری شده پشتیبان گیری از تمامی اطلاعات در کارت اس دی و یا گوگل درایو ویرایشگر متن داخلی برای ایجاد تغییرات در یادداشت ها

تصاویری از  محیط برنامه

 

Password Notes PRO  Password Notes PROPassword Notes PRO

 • دانلود و مشخصات فایل

Password Notes PRO
قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.

حجم: 2 مگابايت

نسخه: 14.0

نوع فایل: apk برای آندروید
بارکد برای اندروید      

 انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Password Notes PRO؛ رمزنگاری یادداشت ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..