تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لباس لیلا حاتمی درجمع 10 لباس برتر جشنواره کن+عکس

لباس لیلا حاتمی در مراسم اختتامیه جشنواره کن در جمع 10 لباس برتر مراسم فرش قرمز اختتامیه کن قرار گرفت.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛لیلا حاتمی دختر بزرگ مرد سینمای ایران علی حاتمی است که یکی ازپر افتخارترین های دنیای هنر است . لیلا حاتمی که چند روز پیش در جشنواره فجر با افتخار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را به خانه برد امروز نامش به عنوان یکی از خوش پوش ترین های جشنواره کن مطرح شد .

لباس لیلا حاتمی که روزهای اخیر در محافل بین المللی و از جمله در فستیوال کن نامش مطرح و بسیار مورد توجه رسانه های دنیا بود، از سوی یکی از مهم ترین مراکز لباس و مد دنیا به عنوان یکی از 10 لباس برتر مراسم فرش قرمز اختتامیه کن انتخاب شد.

به نوشته وب سایت مرکز ورلدفشن ترندز در حالی که صدها بازیگر زن و مرد مشهور در این مراسم حضور داشتند، 10 نفر بیش از سایرین درخشیدند. در لیستی که این موسسه منتشر کرده، نام شریل کول، پاس وگا، نیکول کیدمن، چن تینگ جیا، کامیلا آلوز، دایانا کروگر، اوا لانگریا، لیلا حاتمی، فریدا پینتو و کریسچن استورات دیده می شود.

در این باره، پرس تی وی با چاپ تصویر لیلا حاتمی در مراسم اختتامیه فستیوال کن نوشت که بازیگر مطرح ایرانی که فوق العاده به زبان فرانسه مسلط است، جایزه بزرگ کن Grand Prix را به "متئو گارونه” کارگردان فیلم «واقعیت» اهدا کرد.

منبع:نمناک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لباس لیلا حاتمی درجمع 10 لباس برتر جشنواره کن+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..