تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردی که 3 بچه را بصورت طبیعی به دنیا آورد! +عکس

توماس بیتی اولین مردی است که بچه بدنیا آورده است. وی از سال 2008 با تولد اولین فرزند خود به تیتر اول خبرهای جهان تبدیل شد و از آن روز گاهی اخباری از وی منتشر میشود و به گوش مردم میرسد.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ این مرد اهل هاوایی است و در سال 2002 و تحت یک عمل جراحی تغییر جنسیت به یک مرد تبدیل شد و در سال 2003 با نانسی که از وی 10 سال بزرگتر است ازدواج کرد نانسی بخاطر یک بیماری رحمش را خارج کرده بود و توماس در سال 2008 تصمیم گرفت باردار شود چرا که علیرغم تغییر جنسیت همچنان رحمش را حفظ کرده بود وی توانست با عمل آی وی اف باردار شده و یک فرزند سالم به دنیا آورد.
 


جدیدترین خبر در مورد وی اینکه تصمیم دارد از همسرش جدا شود. او در مصاحبه اخیرش گفته است زندگی او هم مثل سایر انسانها دارای فراز و نشیب های زیادی است و به خاطر پاره ای مشکلات تصمیم گرفته اند از هم جدا شوند.
 


 
آنها هنوز رسما برگه های طلاق را امضا نکرده اند اما در حال حاضر جدا از هم زندگی میکنند. حاصل این ازدواج 9 ساله سه فرزند است.

منبع:ایران ناز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردی که 3 بچه را بصورت طبیعی به دنیا آورد! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..