تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جلسه نمایندگان تیم ملی چین با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با چین از سری رقابت‌های انتخابی نهایی جام جهانی 2018 روسیه که هشتم فروردین ماه سال 96 در تهران برگزار می‌شود، سرپرست، مدیر و نماینده فدراسیون فوتبال چین وارد تهران شدند و نشستی را در این زمینه  با دپارتمان امور بین الملل برگزار کردند.

این جلسه به منظور انجام هماهنگی‌های لازم برای ورود تیم ملی فوتبال چین به تهران برگزار شد، همچنین نمایندگان تیم ملی فوتبال چین از زمین‌های تمرین، هتل‌ها بازدید کردند، در این نشست مقرر شد گروهی از کادر تیم ملی فوتبال چین برای انجام مقدمات لازم دو یا سه روز زودتر از کاروان  چین وارد تهران شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جلسه نمایندگان تیم ملی چین با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..