تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی معضلات قانون مالیات بر ارزش افزوده طلا فروشان در مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد کشتی آرا رئیس اتحادیه طلاو جواهر کشور امروز در جلسه هم اندیشی بررسی معضلات مالیات بر ارزش افزوده در مشهد گفت: طلا فروشان مخالف پرداخت مالیات بر ارزش افزوده نیستند، اما در شرایط اقتصادی کنونی خواستار اصلاح آنند.

وی افزود: در حالی که مالیات بر ارزش افزوده از خود طلا و اجرت آن گرفته می‌شود، درخواست طلا فروشان گرفتن مالیات بر ارزش افزوده فقط از اجرت ساخت است.

رئیس اتحادیه طلاو جواهر کشور گفت: در حالی که دولت به طلا به عنوان کالا نگاه می‌کند طلا در همه دنیا سرمایه است.

محمد کشتی آرا افزود: لایحه‌ای برای اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده آماده شده است که مجلس می‌تواند با بررسی دقیق، برای اصلاح این قانون در کشور گام‌های موثر تری بردارد.

محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده پس از تصویب نهایی در هیئت وزیران، انتظار می‌رود انتهای امسال به مجلس راه یابد.

وی افزود: تلاش می‌شود پس از نشستهای تخصصی در کمیسیون اقتصادی مجلس، این قانون اوایل تابستان آینده در صحن علنی مجلس مطرح شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت::تلاش بر این است نرخ مالیات بر ارزش افزوده برای صنعت طلا و جواهر از ۹ درصد کنونی به سه درصد کاهش یابد.

محمد رضا پور ابراهیمی افزود: با کاهش قدرت خرید مردم و اعمال ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده در سال‌های اخیر ۴ هزار واحد فروش طلا و جواهر در کشور تعطیل شده است.

این جلسه که با حضور جمعی از فعالان اتحادیه‌های طلا و جواهر و نقره از شهرهای تبریز، اصفهان، یزد و بجنورد برگزار شد.

انتهای پیام//ف. ج.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی معضلات قانون مالیات بر ارزش افزوده طلا فروشان در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..