تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشتی ملی جایگاهی در کشور ندارد/ دلخوری ها و تفاوت تفکرات نباید به قهر تعبیر شود

ساعت: 11:47 منتشر شده در مورخ: 1395/11/28 شناسه خبر: 1040422

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:ارائه طرح هایی همچون آشتی ملی در حال حاضر جایگاهی در کشور ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛احمد بیگدلی امروز در گفت و گو با موج رسا;  اظهار داشت: آشتی ملی که از سوی برخی افراد در جامعه مطرح می شود،جایگاهی در کشور ندارد.

وی با اشاره به اینکه آشتی مال زمانی می تواند اتفاق افتد که قهری وجود داشته باشد، تصریح کرد: لغت آشتی در مقابل قهر به کار می رود این در حالی است که قهری در جامعه وجود ندارد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه در کشور ما بین مردم و مسئولان و بین مسئولان قهری وجود ندارد، ادامه داد: اگر چه ممکن است دلخوری ها،تفاوت نگاه ها و تفکرات وجود داشته باشد اما این حرف درست نیست که دنبال آشتی ملی باشیم.

بیگدلی بر ضرورت مطرح کردن مفاهمیمی همچون تفاهم ملی،انسجام ملی و وحدت ملی برای انسجام بیشتر بین مردم و مسئولان تاکید کرد و گفت :توجه به منویات مقام معظم رهبری این اتحاد و انسجام را دو چندان می کند.

وی با بیان اینکه در چنین برهه ای از انقلاب اسلامی طرح کردن مفاهمیمی همچون آشتی ملی نمی تواند کلمه درستی باشد، ادامه داد:فصل الخطاب همه افراد جامعه و مسئولان فرمایشات مقام معظم رهبری است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضع گیری مقام معظم رهبری در خصوص واژه آشتی ملی، بیان داشت: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود  واضح،روشن و آشکار در این زمینه فرمایشات خود را بیان کردند.

بیگدلی تصریح کرد: در حال حاضر ملت ایران با هم  و متحد هستند و جای نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه برخی دل نگرانی ها و دلخوری هایی از سوی مردم نسبت به برخی مسائل موجود در جامعه شاید وجود داشته باشد، افزود: اما این به معنای قهر نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشتی ملی جایگاهی در کشور ندارد/ دلخوری ها و تفاوت تفکرات نباید به قهر تعبیر شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..