تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات دو مادر باردار در روستای گشایش/ زایمان یکی از مادران در آمبولانس +تصاویر

ساعت: 12:05 منتشر شده در مورخ: 1395/11/28 شناسه خبر: 1040471

علی احمدپور از امدادرسانی نجاتگران پایگاه امداد جاده ای شهید ملک پور عزیز کندی هلال احمر هشترود به مادران باردار روستایی خبر داد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی احمدپور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هشترود در گفتگو با پیک هشترود و در تشریح این عملیات گفت: بر اثر شرایط سخت جوی و مسدود بودن را ههای روستایی، دو مادر باردار در روستای گشایش از توابع شهرستان هشترود نیاز به امداد رسانی فوری داشتند که بلافاصله نجاتگران پایگاه شهید ملک پور با یک دستگاه آمبولانس به همراه یک دستگاه آمبولانس از نیروهای اورژانس به محل اعزام و توانستند مادران باردار را به بیمارستان امام حسین هشترود انتقال دهند.

بر اساس خبرهای دریافتی، یکی از مادران در آمبولانس و در حال انتقال به بیمارستان زایمان کرده اما دیگری بعد از انتقال به بیمارستان زایمان کرده است و حال هر دو مناسب می باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات دو مادر باردار در روستای گشایش/ زایمان یکی از مادران در آمبولانس +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..