تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در برنامه «به‌روز»

بررسی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در برنامه «به‌روز»سید مصعب لواسانی،تهیه کننده برنامه «به‌روز» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره فصل جدید این برنامه گفت: با توجه به روند پیشرفت فناوری در جهان، نیاز به آموزش‌هایی خاص و رویکردی متفاوت، کاملا احساس می‌شود تا علاوه بر همراه شدن با فناوری روز، فرهنگ استفاده از آن هم در جامعه نهادینه شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل در فصل جدید «به‌روز» سعی کردیم تا بخش‌هایی چون امنیت فضای سایبری، آموزش نرم‌افزاری و آشنایی با دیگر فناوری های موجود را در اولویت قرار دهیم اما به رسم گذشته قصد داریم معرفی اپلیکیشن و سایت های پرکاربرد در کنار بررسی انواع گجت ها برای کاربر ایرانی را هم در برنامه داشته باشیم.

وی بیان کرد: سعی کردیم در تمامی بخش‌های مختلف برنامه، نوآوری داشته باشیم تا مخاطبان با هر نوع سطح آگاهی نسیت به فضای مجازی، بتوانند از آن بهره ببرند. همچنین تجربه کاربری با فناوری‌های نوین را در اولویت قرار دهیم تا تعامل بینندگان با برنامه به مراتب بیشتر شود و از این رو بتوان بازخورد بیشتری را از برنامه گرفت.

تهیه کننده برنامه به روز ادامه داد : به توجه به استقبال زیاد از بخش بازی‌های ویدیویی، در سری جدید نیز مدت زمان ثابتی را به تجربه بازی های روز اختصاص دادیم.همچنین تازه‌های دنیای فناوری را می‌توان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر برنامه نامید که در فصل جدید آشنایی با فناوری در دیگر کشور ها را هم اضافه کرده‌ایم.

گفتنی‌است؛ برنامه «به‌روز» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما در حوزه فناوری اطلاعات است. این برنامه جمعه 29 بهمن ساعت 13:10 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد، در این برنامه گزارشی از نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی را خواهید دید، بررسی تبلت گیمینگ و نگاهی به بازی محبوب Fifa 17 هم بخش های دیگر برنامه رو تشکیل خواهند داد. همچنین مثل همیشه، معرفی سایت و نرم افزارهای کاربردی و تازه های فناوری یخش های دیگر به روز خواهند بود. 

عوامل تولید عبارتند از: مجریان برنامه :حامد حاجیلو و مژده خنجری، کارشناسان برنامه: صدرا مخملی، هدی جهانگیری، آرش سروری، علی رسول زاده، تدوین : احسان خدابنده لو،تصویربرداران: سید جلال محتشمی پور، هادی لشگری، احسان خدابنده لو، گویندگان: حامد محمدی، عیسی زمانی کلیشمی،نویسندگان : مهدی جهانگیری، میلاد جابری، زهرا راد گودرزی، علی معتمدی،شبکه‌های اجتماعی: هادی علیمردانی و مدیر وب سایت : احسان خدابنده لو

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در برنامه «به‌روز»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..