تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پول برای تئاتر، سم است

حمید معدن‌کن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

پول برای تئاتر، سم استحمید معدن کن در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جایگاه هنر تئاتر، اظهار داشت: اهمیت تئاتر، در تولید کارهای خوب و با کیفیت است.که ایده‌های خلاق در آن وجود دارد.برای تعدادی از اهالی تئاتر بیشتر پول اهمیت دارد نه کیفیت و اصل کار. تئاتر پولی، مطلبی بعنوان بار دانش به تماشاگران اضافه نمی‌کند و این بحث، خلاقیت نداشتن در کار است.

وی همچنین پیرامون علت حضورش در نمایش «چرا نازی پرواز کرد»، گفت:من به علت اینکه می‌خواستم فضای جدیدی را تجربه کنم، این نمایش را انتخاب کردم و می‌خواستم بازی در نقش کوتاه را بازی کنم تا تجربه جدیدی باشد.

معدن‌کن در خصوص ملاک انتخاب نقش خود اظهار داشت:من می‌خواستم خودم را در فضایی بسته و کنترل شده، محک بزنم و ببینم در فضاهای محدود فانتزی باید چطور برخورد کنم.

بازیگر نمایش «چرا نازی پرواز کرد» در خصوص مشکلات تهیه سالن برای اجرای نمایش تصریح کرد:مشکل در سالن که بسیار زیاد است.چرا که سالن نسبت به قیمت آن امکانات بسیار کمی، از جمله آب گرم دارد.به علت اینکه، ما برای پاک کردن گریم‌ها نیاز به آب گرم داریم ولی متاسفانه با این کمبود روبه رو هستیم.

معدن‌کن همچنین در خصوص بودجه تئاتر، بیان کرد:من با ایجاد سالن خصوصی مخالف هستم چراکه باعث آزار اهالی تئاتر می شود.سالن باید دولتی و زیر نظر یک ارگان دولتی باشد. 

وی درخصوص مشکلات و موانع تئاتر، تصریح کرد:مشکلات که بسیار است ولی مشکل اصلی، بودجه و آوردن مخاطبان به سالن نمایش است. چرا که درحال حاضر، همه چیز خصوصی است و دست یکسری آدم‌های خاص وجود دارد.بزرگ ترین معضل تئاتر، فرهنگ‌سازی کردن تئاتر در میان اقشار مختلف جامعه است چراکه بسیاری از مردم دید، سطحی و معمولی به تئاتر دارند.

این بازیگر عرصه تئاتر، در پایان گفت:کلام آخر من با مسئولان است، مقوله‌ی هنر علی‌الخصوص تئاتر، مظلوم و فقیر است و درکنار خود هنر، هنرمندان تئاتر نیز هستند.چراکه واقعیت جامعه هنر ما این است که هنر و هنرمند مظلوم است و باید خیلی مورد توجه قرار بگیرد.اگر این اتفاق صورت بگیرد، تئاتری ها می دانند که چطور تئاتر را برقرار کنند و به مردم این هنر اصیل را تزریق کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پول برای تئاتر، سم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..