تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت های المپیاد هوش خلاق ریاضی در ساوه برگزار شد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ساوه، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان گفت: این رقابت هابا همکاری پژوهسرای شهید اسماعیل اسدی و گروه آموزشی ریاضی در بیش از 30 حوزه امتحانی برگزار شد.
عبداله سالمی در حاشیه بازدید از حوزه های برگزاری این رقابت علمی بزرگ، افزود: در این المپیاد یکهزار و 600 دانش آموز از سه دوره تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در این آزمون علمی شرکت داشتند و برگزیدگان این مرحله 30 فروردین سال آتی در مرحله دوم المپیاد با یکدیگر به رقابت می کنند.
وی، هدف از برگزاری المپیاد هوش خلاق ریاضی را شناسایی و کشف استعدادهای برتر عنوان کرد.
وی گفت: دانش آموزان مستعد پس از شناسایی در اردوهای آموزشی شرکت کرده و به سوی جذب در خانه علمی ریاضی سوق داده می شوند.
50 هزار و 318 دانش آموز در سه دوره تحصیلی و پیش دبستانی در ساوه به تحصیل اشتغال دارند.
7269/6013/خبرنگار: الهام بابایی***انتشاردهنده:مژگان حیدری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت های المپیاد هوش خلاق ریاضی در ساوه برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..