تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لام:‌ در رختکن به یک روحیه فوق‌العاده رسیدیم

کد خبر: ۴۸۱۵۰۱

۱۰۷۱  بازدید

کاپیتان بایرن‌مونیخ در خصوص پیروزی پرگل شب گذشته مقابل آرسنال اظهار داشت: پس از دریافت پنالتی و اتمام نیمه اول، در رختکن به یک روحیه فوق‌العاده در رختکن دست یافتیم.

خبرگزاری فارس: در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته بایرن توانست با ارائه یک بازی زیبا و هماهنگ به پیروزی پرگل 5 بر یک مقابل آرسنال برسد.

فیلیپ لام پس از این برد شیرین و گام بلند به سمت مرحله بعدی اظهار داشت: پس از دریافت پنالتی و اتمام نیمه اول، خوشحالم که توانستیم در رختکن به یک روحیه و سطح فوق‌العاده‌ای برسیم.

وی اضافه کرد: یک نتیجه بسیار بسیار خوب را رقم زدیم ولی باید در لندن نیز گل بزنیم.

کاپیتان سابق آلمان و کونی باواریایی که اعلام کرده در آخر فصل از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند به خاطر دریافت کارت زرد مرحله بعدی را از دست داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لام:‌ در رختکن به یک روحیه فوق‌العاده رسیدیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..