تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر منتسب به پی 10 پلاس هواوی فاش شد

در فاصله‌ی کمتر از یک هفته تا زمان رونمایی از نسل جدید پرچم‌دار هواوی، تصاویر پی ۱۰ پلاس این کمپانی فاش شده است.

کمتر از یک هفته تا زمان رونمایی نسل جدید پرچم‌داران هواوی باقی مانده است، حال آنکه ساعاتی پیش تصاویری منتسب به پی ۱۰ پلاس این کمپانی فاش شد که جزئیات ظاهری این گوشی هوشمند را به‌روشنی نشان می‌دهند.

پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس را باید نسل جدید پرچم‌داران هواوی خواند که از نظر مشخصات فنی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند؛ ولی همان‌طور که در تصاویر فاش شده نیز می‌توان به‌روشنی دید، پی ۱۰ پلاس از نمایشگری بهره می‌برد که لبه‌های آن خمیدگی دارند. از دیگر تفاوت‌های دو نسخه‌ی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس، باید به بهره‌گیری از کلید فیزیکی Home در پی ۱۰ و حذف این کلید فیزیکی از پی ۱۰ پلاس اشاره کرد که به‌موجب آن، سنسور اثر انگشت به پشت پی ۱۰ پلاس انتقال پیدا کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، انتظار می‌رود نسخه‌ای از پی ۱۰ پلاس هواوی با بهره‌گیری از حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی راهی بازار شود.

سایر مشخصات فنی مربوط به پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس هواوی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. برای مثال می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD، تراشه‌ی کرین ۹۶۰، حافظه‌ی داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و همچنین دو سنسور لایکا برای دوربین دوگانه در پشت اشاره کرد. هواوی در دوربین جلویی هر دو گوشی از وجود یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس از وجود یک باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهند برد.

پی ۱۰ پلاس با بدنه‌ی مشکی و نوار حاشیه‌ای نقره‌ای بسیار زیبا جلوه می‌کند. باید به انتظار بنشینیم تا این گوشی هوشمند را به‌صورت رسمی در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلونا مشاهده کنیم.

پی 10 پلاس هواوی

نظر شما در مورد پی ۱۰ پلاس هواوی چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر منتسب به پی 10 پلاس هواوی فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..