تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رداستون ۳ آخرین به روزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل است

درست است که شرکت مایکروسافت بخش موبایل خود را به فروش رسانده اما مدتی زمان می‌برد تا بتواند خود را از مسؤولیت‌ها و تعهدهایش در قبال نرم‌افزار سیستم عامل موبایل رها کند.

براساس اطلاعات جدید منتشر شده، رداستون ۳ آخرین به روزرسانی عمده‌ای خواهد بود که برای پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل انتشار خواهد یافت.

البته این اقدام مایکروسافت لزوما به معنای آن نیست که این شرکت به طور کامل بخش موبایل را تعطیل کند چون مایکروسافت همچنان مکلف به پشتیبانی از ویندوز ۱۰ برای چیپست‌های ARM است.

با این همه، نکته مبرهن و مسلم این است که مایکروسافت دست کم تا ماه اکتبر (مهر و آبان) ۲۰۱۸ از ویندوز ۱۰ موبایل پشتیبانی می‌کند اما رداستون ۳ به احتمال این پشتیبانی را تداوم خواهد داد.

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رداستون ۳ آخرین به روزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..