تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ درصد از اپلیکیشن‌های نصب شده موبایل پس از یک هفته نادیده گرفته می‌شوند

همین که اپلیکیشنی به چشم‌مان می‌خورد با خودمان می‌گوییم این همان نرم‌افزاری است که به دنبالش بوده‌ایم و آن قدر برای داشتنش در گوشی خود شور و شوق نشان می‌دهیم که مراحل دانلود و نصب آن اپلیکیشن به نظرمان خیلی طولانی می‌آید!‍

روز اول از اپلیکیشن مورد نظر استفاده می‌کنیم و چنان شیفته امکانات و قابلیت‌های آن می‌شویم که ناخواسته از خودمان می‌پرسیم که تا قبل از این نرم‌افزار چه طور زندگی می‌کردیم!؟ اما همین که چند روزی گذشت میزان استفاده و رجوع به آن اپلیکیشن کم‌تر و کم‌تر می‌شود تا آن که عاقبت روزی فرامی‌رسد که با خودمان می‌گوییم این اپلیکیشن هم فرقی با بقیه ندارد و هیچ لزوم و دلیلی نداشت که با دیدنش از فرط هیجان سر از پا نشناسیم!

همه دستخوش چنین حالاتی می‌شوند و آن گونه که تازه‌ترین مطالعه انجام شده در موسسه تحقیقاتی Apps Flyer نشان می‌دهد تنها چهار یا پنج درصد کاربران گوشی‌های هوشمند به طور پیوسته و همیشگی از به مدت ۳۰ روز از اپلیکیشنی که نصب کرده‌اند به طور فعال استفاده می‌کنند.

از آن بدتر این است که تنها ۱۰ درصد همچنان از اپلیکیشن مورد نظر خود به مدت یک هفته استفاده می‌کنند. تا آن جا که از این اطلاعات می‌توان می‌فهمید، یک نرم‌افزار یا اپلیکیشن اگر که خیلی هم کارآمد باشد در خوش‌بینانه‌ترین حالت شاید بیش از یک سال استفاده و کاربری داشته باشد و این اپلیکیشن‌ها همان‌هایی هستند که رجوع به آنها به نوعی ضروری و اجباری شده است.

لب کلام این است که مدت زمانی که صرف کار با اپلیکیشن‌هایی می‌کنیم که با انگیزه و اشتیاق نصب کرده‌ایم به مرور زمان کم‌تر می‌شود و از سوی دیگر وقت بیشتری برای برنامه‌هایی می‌گذاریم که توسعه دهندگان آنها مرتب به ما برای باز کردن آن برنامه‌ها انگیزه و دلیل ارایه می‌دهند.

از طرف دیگر، نوعی جنگ داخلی میان طرفداران سیستم عامل آی او اس و سیستم عامل اندروید جریان دارد اما خوب است بدانید که هر سال که می‌گذرد میزان انگیزه و اشتیاق برای استفاده از اپلیکیشن‌های سیستم عامل آی او اس به میزان ۲۵ درصد و استفاده از اپلیکیشن‌های سیستم عامل اندروید چهار درصد افزایش پیدا می‌کند اما یادتان باشد که همین تعداد هم تحت شرایط تلقین توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها قرار دارند.

جالب آن که انگیزه برای حفظ اپلیکیشن‌ در میان کاربران اندروید به مراتب بیشتر از کاربران آی او اس است. گذشته از این، در حالی که تنها ۲ درصد از اپلیکیشن‌های مورد استفاده پولی هستند این میزان در کابران آی او اس ۸۰ درصد بیشتر از کاربران اندروید است.

شاید به همین دلیل باشد که توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها تمایل بیشتری به نوشتن برنامه برای سیستم عامل آی او اس در مقایسه با سیستم عامل موبایل اوپن سورس گوگل دارند.

phonearena

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ درصد از اپلیکیشن‌های نصب شده موبایل پس از یک هفته نادیده گرفته می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..