تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نصب 14 ژنراتور در تصفیه‌خانه‌های اهواز/ 105 پست خوزستان نیاز به شست‌و‌شو دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حمید چیت‌چیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات موجود در استان خوزستان و پوزش از مردم به دلیل قطعی‌های اخیر در سطح استان اظهار کرد: پس از وقوع این مشکلات در استان خوزستان، برخی از استان‌ها امکانات خود را برای شست‌و‌شوی تاسیسات خوزستان به این استان آورده و در هفته آینده تمام مقره‌ها پاک‌سازی خواهد شد.

وی با اشاره به عدم قطع برق در زمان فعلی در سطح استان خوزستان افزود: 14 ژنراتور دیزلی به منظور کار در دو تصفیه خانه اهواز آماده نصب است تا مشکلات قطعی آب پس از به وجود آمدن مشکل در برق شهرستان وجود نداشته باشد.

وزیر نیرو با بیان اینکه سپاه، ارتش و آتش‌نشانی نیز برای کمک رسانی برای رفع این مشکلات در استان خوزستان اعلام آمادگی کردند و در این امر به ما کمک می‌کنند تصریح کرد: 105 پست برق و 4 هزار و 800 کیلومتر از خطوط اتصال در معرض قطعی قرار داشته و نیاز به شست‌و‌شو دارند.

انتهای پیام/ح

http://fna.ir/48Y9Q0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نصب 14 ژنراتور در تصفیه‌خانه‌های اهواز/ 105 پست خوزستان نیاز به شست‌و‌شو دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..