تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش انصارالله به جنایت بمباران مراسم عزاداری در یمن

به گزارش افکارنیوز،

«شورای سیاسی» جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‎ای به بمباران روز گذشته مراسم عزاداری زنانه در منطقه «ارحب» واقع در شمال استان صنعاء واکنش نشان داد و اعلام کرد که این جنایت «وحشیانه بودن» دشمن سعودی را ثابت می‎کند.

شورای سیاسی انصارالله این جنایت عربستان را محکوم و تاکید کرد که چنین جنایاتی نه تنها هیچ تاثیری در کاهش مقاومت مردمی ندارد، بلکه مقاومت مردم و اصرار آنها بر مقابله با تجاوزات سعودی بیشتر هم می‌شود.

انصارالله همچنین سکوت جامعه بین‌الملل در قبال ادامه جنایات سعودی را محکوم و اعلام کرد که سکوت اختیار کردن سازمان ملل و جامعه جهانی به معنای همدستی آنها با وحشی‎گری‎های عربستان و همپیمانان آن در حق ملت یمن است.

جنگنده‎های عربستان سعودی روز گذشته مراسم عزاداری زنانه در روستایی در منطقه «ارحب» واقع در شمال استان صنعاء را بمباران کردند که در پی آن 8 زن یمنی کشته و 10 نفر دیگر زخمی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش انصارالله به جنایت بمباران مراسم عزاداری در یمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..