تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قتل مسلحانه پسر 27 ساله در سراوان

کد خبر: ۴۸۱۵۱۷

۱۸۷  بازدید

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری بعد از پنج سال از وقوع جرم در عملیات هدفمند پلیس این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری میزان: فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری بعد از پنج سال از وقوع جرم در عملیات هدفمند پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احسانعلی آذر پودینه گفت: در پی قتل مسلحانه جوانی 27 ساله در سال 90 و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم ، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور كار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی های انجام شده و اشراف اطلاعاتی کاراگاهان پلیس، مخفیگاه قاتل که مردی 40 ساله است شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان دستگیر و به فرار 5 ساله وی پایان دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات تخصصی کارگا هان علت قتل اختلاف خانوادگی اعلام شده است ، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قتل مسلحانه پسر 27 ساله در سراوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..