تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های چندش آور موجود و حیوانات زنده در بدن انسان

زنی که از خارش های شدید در نرمه گوش خود شکایت داشت به پزشک مراجعه کرد،معاینات شوکه کننده بود چرا که یک عنکبوت زنده در داخل گوشه آن زن گیر افتاده بود.


خارج شدن 5 مگس پاشنه زنده از سر یک مرد

 مردی که نامش منتشر نشده است به دلیل برجستگی که در قسمت پشت سرش احساس می کرد به پزشک مراجعه کرد.معاینات اولیه خبر شوکه کننده ای را در سرتارس فضای مجازی منتشر کرد ، 5 مگس پاشنه داخل سر این مرد زنده و در حال رشد بودند. پزشکان با موفقیت تمام آنها را خارج کردند.

کرم داخل چشم پسربچه ی 5 ساله
 


خارج شدن کرم زنده از چشم پسربچه

شاید ترسناک ترین گزینه ی این گزارش خارج شدن کرمی باشد که داخل چشم یک پسربچه لانه کرده بود.کرم به طور کامل از چشم کودک خارج شد اما پزشکان برای خارج کردن ان مجبور به ایجاد برش داخل چشم شدند.

مایع منی ماهی داخل دهان یک زن!!!
 


عکس چندش اور موجود و حیوان زنده در بدن انسان

12 عدد شبیه حشره به رنگ سفید از دهان یک زن خارج شد ، دیدن این موجودات زنده حتی خارج از دهان زن بسیار چندش آور است. این گزینه به جرات چندش آور ترین تصویری را دارد که تا کنون دیده اید.

سوسک زنده داخل بینی زن هندی:
 


دردهای ناگهانی داخل بینی زن جوان و گیر افتادن سوسک زنده داخل مجرای بینی او که یکی دیگر از عجایب مردم هند بود. خوشبختانه این حشره بدون دردسر از بینی زن خارج شد.

مارماهی زنده داخل مجرای ادرار پسر نوجوان

این مار ماهی که به طور تصادفی به داخل بدن پسر راه یافته بود با جراحی خارج شد.

کرم 5 اینچی داخل گوش پیرمرد
 


رشد کرم زنده در داخل گوش یک پیرمرد

پیرمرد 75 ساله که مدتها از خارش شدید گوشش احساس ناراحتی می کرد بعد از معاینه توسط پزشک متوجه شد که یک کرم 5 اینچی زنده داخل گوشش وجود دارد.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های چندش آور موجود و حیوانات زنده در بدن انسان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..