تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل نماینده ولی‌فقیه از قهرمانان قرآنی خراسان رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی از افتخار آفرینان قرآنی سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مراسم تجلیل از قهرمانان قرآنی استان خراسان رضوی که در سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب مقامات برتر و ممتاز شده‌اند، شامگاه گذشته، 27 بهمن‌ماه، با حضور نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی و سایر مسئولان قرآنی استان  در مهدیه مشهد برگزار شد و این افراد مورد تقدیر اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی قرار گرفتند.
تجلیل نماینده ولی‌فقیه از قهرمانان قرآنی خراسان رضوی
در ابتدای مراسم تجلیل از قهرمانان قرآنی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام جمال ایزدی، معاون فرهنگی، اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی به تشریح فعالیت‌های این سازمان پرداخت و گفت: سه حوزه فعالیت تعریف شده برای سازمان اوقاف و امور خیریه پس از انقلاب اسلامی و به برکت واقفان نیک‌اندیش ایجاد شده است و این سازمان فعالیت‌های خود را در سه بخش موقوفات، بقاع متبرکه و امامزادگان و همچنین فعالیت‌های قرآنی پیگیری می‌کند.
تجلیل نماینده ولی‌فقیه از قهرمانان قرآنی خراسان رضوی
وی با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های مهم این سازمان در حوزه قرآنی برگزاری طرح تربیت حافظان قرآن است، ادامه داد: بیش از 23هزار نفر در خراسان رضوی متقاضی شرکت در این طرح بزرگ قرآنی بوده‌اند که آزمون این طرح صبح 28 بهمن‌ماه و همزمان با سراسر کشور در خراسان رضوی و با حضور بیش از 12 هزار نفر انجام می‌شود.
تجلیل نماینده ولی‌فقیه از قهرمانان قرآنی خراسان رضوی
حجت‌الاسلام ایزدی، با بیان اینکه در دور قبلی مسابقات قرآن استان خراسان رضوی بیش از 25 هزار نفر شرکت کرده‌اند، اضافه‌کرد: از این تعداد افراد، 698 نفر به مرحله استانی راه یافته و 67 نفر به مرحله کشوری رفتند و از این تعداد 25 نفر از آقایان و بانوان قرآنی خراسان رضوی به رتبه‌های برتر دست‌پیدا کرده‌اند.تجلیل نماینده ولی‌فقیه از قهرمانان قرآنی خراسان رضوی
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در مرحله ثبت‌نام شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه هستیم، بیان کرد: ثبت‌نام مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات تا 20 فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد و آزمون این مرحله نیز در با زه‌زمانی 21 تا 31 فروردین‌ماه سال 96 برگزار خواهد شد.
تجلیل نماینده ولی‌فقیه از قهرمانان قرآنی خراسان رضوی
در پایان این مراسم نیز از از دارندگان رتبه‌های برتر، عالی و ممتاز سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن جمهوری اسلامی و برخی نمایندگان کشورمان در سایر مسابقات قرآن کشورهای اسلامی تقدیر به عمل آمد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل نماینده ولی‌فقیه از قهرمانان قرآنی خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..