تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا ۳۳۱۰ فناناپذیر، در راه برگشت+تصویر

نوکیا ۳۳۱۰، گوشی همراه محبوب و فناناپذیر، دوباره متولد می‌شود.

آفتاب‌‌نیوز :

شایعه شده است که یک تولیدکننده فنلاندی پرفروش‌ترین تلفن همراه جهان را دوباره تولید و عرضه خواهد کرد.

هفده سال پس از آنکه این گوشی برای اولین بار عرضه شد، گزارش شده که نوکیا ۳۳۱۰ در راه بازگشت است. یک تولیدکننده فنلاندی به نام HMD Oy Global با در دست داشتن حق انتشار انحصاری بازار برای برند، ظاهرا برنامه دارد یک مدل بهسازی‌شده از این گوشی کلاسیک را در پایان ماه فوریه عرضه کند.

نسخه اصلی نوکیا ۳۳۱۰ در سال ۲۰۰۵ بازنشسته شد و در آن زمان با توجه به ادعای نوکیا، ۱۲۶ میلیون نسخه از این گوشی فروخته شده بود که آن را پرفروش‌ترین تلفن همراه در جهان کرد.

نوکیا ۳۳۱۰ فناناپذیر، در راه برگشت+تصویر

بر اساس گزارش‌ها، این تلفن در ابتدا تنها برای مصرف‌کنندگان اروپایی و آمریکای شمالی در دسترس بوده و هزینه‌ای معادل ۵۹ یورو خواهد داشت که به طور قابل توجهی کمتر از قیمت اصلی آن در سال ۲۰۰۰ و برابر ۱۲۹ پوند است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری وجود ندارد مبنی بر اینکه نسخه جدید چه اندازه مشابه نسخه اصلی است، نسخه‌ای که با طول عمر باتری فوق‌العاده، فناناپذیری و بازی اعتیادآور مارپیچش عرضه شده بود.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، با انتشار این خبرها مبنی بر عرضه دو مرتبه نوکیا ۳۳۱۰، نظرات متفاوتی مطرح شده، برخی از بازتولید این گوشی نوستالژیک ذوق‌زده‌اند و از طرفی برخی نیز معتقدند بهتر است آنچه مربوط به گذشته است را به حال خود گذاشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا ۳۳۱۰ فناناپذیر، در راه برگشت+تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..