تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح طرح های مدیریت شهری

بهره برداری از پروژه های مدیریت شهری قم مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به قم آغاز شد

 افتتاح طرح های مدیریت شهری

 بهره برداری از پروژه های مدیریت شهری قم با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با اعتبار 150 میلیارد تومان در قم آغاز شد

در این مراسم که حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب،نمایندگان مجلس  ، تولیت  آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) استاندار،  شهردار ،اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان  حضور دارند قرار است تا لحظاتی دیگر ، 23 پروژه شهری به بهره برداری برسد.

این طرح ها در سفر رهبر معظم انقلاب به قم در مهرماه سال 1389 تصویب شد که برای اجرای آن 150 میلیارد تومان هزینه شده است .

احداث نخستین بوستان کودک در قم، توسعه و تجهیز بوستان های زائر و فدک برای اقامت همزمان دو هزار نفر ، ساماندهی آستان مقدس چهل اختران، بهسازی و ساماندهی ورودی شهر قم از سمت جعفریه ، آسفالت و توسعه دو بازگشایی برخی خیابان های اصلی قم ، تجهیز ناوگان اتوبوسرانی و آتش نشانی از جمله این پروژه هاست .افتتاح طرح های مدیریت شهری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح طرح های مدیریت شهری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..