تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصار الله: جنایت سعودی‌ها در ارحب بی پاسخ نمی‌ماند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی الاباء، شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنایت علیه مجلس عزاداری زنان در بخش ارحب در یمن بیانگر وحشیگری متجاوزان است که تهی از همه ارزش‌ها و مبانی اخلاقی هستند.

این بیانیه تاکید کرد: دشمن پاسخ عملی به جنایت هولناک خود علیه این مجلس عزاداری را خواهد دید.

شورای سیاسی جنبش انصارالله تاکید کرد: جنایت علیه مجلس عزاداری در ارحب عزم ملت ما را برای پایداری و مقابله با متجاوزان بیش از پیش خواهد کرد.

در پی حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مراسم عزاداری در روستای شراع واقع در بخش ارحب در شمال صنعا پایتخت یمن، 6 زن به شهادت رسیده و 10 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بعد از این حمله، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز به صورت گسترده بر فراز مکان وقوع این جنایت به پرواز در آمدند.

یک منبع محلی در استان صنعا گفت که پیکر 6 زن از بین آوارها بیرون کشیده است.

ائتلاف متجاوز سعودی پیشتر نیز چند بار به مراسم عزاداری در یمن حمله کرده بود که بزرگترین جنایت، حمله به مراسم عزاداری در تالار بزرگ صنعا بود که یک هزار شهید و زخمی بر جای گذاشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصار الله: جنایت سعودی‌ها در ارحب بی پاسخ نمی‌ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..