تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم آل خلیفه از زیارت مقبره شهدای اخیر جلوگیری کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، رژیم آل خلیفه اجازه نداد که خانواده‌های شهدای اخیر این کشور به زیارت قبر آن‌ها بروند.

بر اساس این گزارش، رژیم آل خلیفه تدابیر امنیتی شدیدی در اطراف مقبره محل دفن این شهدا وضع کرده است.

این در حالی است که رژیم آل خلیفه قبلا مانع وداع خانواده‌ها با فرزندان شهیدشان شد و آن‌ها را در مقبره علامه الشیخ میثم البحرانی در ام‌الحصم در منامه دفن کرد.

شب گذشته در پایان مراسم بزرگداشت شهدا در بنی جمره در شمال بحرین، تظاهرات گسترده‌ای برگزار شد و تظاهرات کنندگان در حالی که تصاویر این سه شهید و آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی این کشور را در دست داشتند، شعارهایی علیه حمد آل خلیفه حاکم بحرین سر دادند.

در پی این تظاهرات نیروهای امنیتی با عزاداران درگیر شدند و با استفاده از گازهای اشک‌آور و گلوله‌های ساچمه‌ای آن‌ها را سرکوب کردند که در پی این اقدام، شماری از عزاداران زخمی و یا دچار خفگی شدند.

شب گذشته همچنین چندین راهپیمایی در مناطق مختلف بحرین برگزار شد که شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی‌ها شمع و تصاویر رضا الغسره، محمود یحیی و مصطفی یوسف سه شهید اخیر این کشور را در دست داشتند.

همچنین راهپیمایی مشابهی در الدراز در اطراف منزل آیت‌الله قاسم برگزار شد.

بحرینی‌ها امسال در حالی به استقبال ششمین سالروز انقلابشان رفتند که اوضاع این کشور به دلیل اعدام 6 جوان به دست رژیم که اخیرا صورت گرفته‌است، به شدت متشنج شده و مناطق مختلف بحرین طی هفته‌ها و روزهای گذشته صحنه تظاهرات و راهپیمایی‌ در اعتراض به این اقدام رژیم بود و این راهپیمایی‌ها همچنان ادامه دارد.

انقلاب بحرین که وارد ششمین سالروز خود شده است، نشان داد که گزینه‌های رژیم آل خلیفه در برخورد با اراده شهروندان شکست خورده است و وحشی‌گری رژیم و ادامه کشتارها، آن‌ها را از ادامه حرکت‌های اعتراضی در راستای پیگیری حقوقشان، باز نمی‌دارد.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی (25 بهمن 1389) صحنه خیزش مردمی علیه رژیم آل خلیفه است.

مخالفان بحرینی با برپایی تظاهرات و اعتراضات مسالمت‌آمیز خواستار آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در این کشورهستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم آل خلیفه از زیارت مقبره شهدای اخیر جلوگیری کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..