تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حماس: دولت آمریکا طرفدار اسرائیل است و نمی‌تواند میانجی باشد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس گفت که دولت‌های آمریکا که یکی پس از دیگری به قدرت می‌رسند، طرفدار اشغالگری اسرائیل هستند و هیچ وقت با جدیت برای احقاق حقوق ملت فلسطین تلاش نکردند.

وی گفت که دولت آمریکا پوشش تجاوز اسرائیل علیه ملت فلسطین و مصادره سرزمین آن‌ها را فراهم کرد.

قاسم اظهار داشت که عقب‌نشینی واشنگتن از همان مواضع ضعیف خود، بیانگر افزایش جانبداری آن از اشغالگری اسرائیل به‌ویژه بعد از به قدرت رسیدن ترامپ است.

سخنگوی حماس از تشکیلات خودگردان خواست که از توهم حل مسئله فلسطین از طریق مذاکرات و این ایده که آمریکا در این زمینه میانجی باشد، دست بردارد.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بعد از دیدار با نتانیاهو گفت که فلسطین و اسرائیل فرصت سازش دارند و باید هر دو طرف از خواسته‌های خود کوتاه بیایند.

نتانیاهو نیز درباره راه حل دو دولت گفت: فلسطینیان باید کشور یهودی را به‌رسمیت بشناسند و اسرائیل باید کنترل امنیتی تمام کرانه باختری را در اختیار داشته باشد.

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین روز چهارشنبه در بیانیه‌ای از آمادگی خود برای تعامل سازنده با دولت دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا برای ایجاد صلح خبر داد.

تشکیلات خودگردان فلسطین در این بیانیه از نتانیاهو خواست که به درخواست ترامپ و جامعه جهانی مبنی بر توقف شهرک‌سازی عمل کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حماس: دولت آمریکا طرفدار اسرائیل است و نمی‌تواند میانجی باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..