تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ گلکسی J5 2017 به‌زودی معرفی می‌شود

سامسونگ در حال به‌روزرسانی محصولات خانواده A خود به نسخه 2017 است، از آن‌جا که پیش‌تر این رویه برای خانواده J نیز اتفاق افتاده است انتظار می‌رود اعضا این خانواده هم به نسخه 2017 به‌روزرسانی شوند. حالا می‌توانیم با یک دلیل قطعی روی دادن این اتفاق را اعلام کنیم.

به تازگی یک اسمارت‌فون با شماره مدل SM-J530FM/DS توانسته گواهی WiFi را دریافت کند، انتظار می‌رود این اسمارت فون همان J5 مدل 2017 باشد. اگرچه هیچ اطلاعاتی از سخت افزار این اسمارت‌فون منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد این مدل در هنگام دریافت گواهی‌نامه WiFi به اندروید مارشملو یا 6 مجهز بوده است. البته این احتمال می‌رود که در زمان عرضه با اندروید 7 نوقا روانه بازار شود.

وجود نسخه 2017 خانواده J هنوز به صورت رسمی توسط سامسونگ تایید نشده است اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم در روزهای آینده و یا حتی در نمایشگاه MWC اطلاعات بیش‌تری از این سری منتشر شود.

امید بکتاش

یه عاشق آی‌تی و موضوعات مرتبط با اون که ترجیح میده به‌جای اینکه عشقش تو دلش خاک بخوره، اون رو با دیگران به اشتراک بذاره!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ گلکسی J5 2017 به‌زودی معرفی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..