تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ مسابقه هوشمندانه پنجم: تیر هوایی می‌زنم!

هوشمندانه پنجم هم به پایان رسید که ظاهرا سوال سختی مطرح کرده بودیم، زیرا حتی یک نفر هم موفق به دادن پاسخ صحیح نشد! بیایید با هم ابتدا این پرسش را مروی کنیم.

سوال هوشمندانه پنجم

در غرب وحشی شما توسط دو کابوی به چالش مرگ کشیده می‌شوید، اسم این دو نفر جک و بیل است! این دو فرد تیراندازهای بهتری از شما هستند و از آنجایی که دوست ندارند تا گلوله‌های خودشان را حرام کرده و از طرفی قصد دارند تا یک دوئل منصفانه برگزار کنند، یک سری قوانین را به شرح زیر وضع کرده‌اند.

۱- هر نفر انقدر شلیک می‌کند تا فقط یک فرد زنده بماند!
۲- هر نفر وقتی که نوبتش شد، یک مرتبه می‌تواند شلیک کند!
۳- اگر یکی از افراد زخمی شود، آن دو نفر دیگر کارش را با همدیگر تمام می‌کنند!
۴- بدترین شلیک کننده (که قاعدتا شما هستید) اول از همه شلیک می‌کند و حرفه‌ای‌ترین فرد، نفر آخر خواهد بود!

حالا شما چه تاکتیکی را برای بالاتر بودن شانس زنده ماندن انتخاب می‌کنید، در شرایطی که می‌دانید شما یک شلیک موفق از هر سه شلیک خودتان دارید، جک یک شلیک موفق از هر دو شلیک و بیل تمام شلیک‌هایش موفق است!

پاسخ هوشمندانه پنجم

جواب این سوال بایستی بر اساس قانون احتمالات و منطق بازی حل شود. اگر شما بخواهید بیشترین شانس را داشته باشید، بایستی تیر اول خود را هوایی بزنید! زیرا اگر شما شلیک اول خودتان را به سمت جک بزنید و بر حسب شانس موفق هم شوید، به طور قطع بیل شما را خواهد کشت! اگر هم بیل را بر حسب اتفاق بکشید، باز ۵۰ درصد احتمال دارد که توسط جک کشته شوید! پس تیر را هوایی بزنید که نوبت به جک برسد.

بر طبق منطق بازی، جک تلاش می‌کند تا بیل را بکشد، زیرا وی می‌داند که وی حریف بسیار خطرناک‌تری است. حال اگر جک موفق شد، که باز نوبت شما فرا می‌رسد و این بار فقط یک هدف پیش رویتان قرار دارد، اما اگر موفق نشد، نوبت به بیل می‌رسد که وی هم بر طبق منطق بازی، جک را برای کشتن انتخاب می‌کند و از آنجایی که تمام شلیک‌هایش به هدف می‌نشیند، او را خواهد کشت. پس از آن دوباره نوبت به شما می‌رسد، با این تفاوت که حال فقط یک هدف پیش روی دارید و در واقع با شلیک کردن تیر هوایی اول، شما باعث شدید که یکی از اهداف در راند بعدی حتما حذف شده باشد و این تاکتیک، بیشترین شانس را به شما در برنده شدن می‌دهد (از نظر تئوری یک سوم).

برندگان هوشمندانه پنجم

هیچ کاربری متاسفانه موفق نشد تا به سوال دیروز پاسخ صحیح بدهد!

فراموش نکنید امروز ساعت 12 ظهر، مسابقه ششم هوشمندانه با یک سوال جذاب و متفاوت دیگر منتظر شماست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ مسابقه هوشمندانه پنجم: تیر هوایی می‌زنم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..