تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش منفی به تجدید نظر خواهی رحمتی

کد خبر: ۴۸۱۴۵۷

۱۶  بازدید

کمیته انضباطی علاقمند به تغییر رای مهدی رحمتی – دروازه بان استقلال تهران نیست.

ورزش سه: باشگاه استقلال روز گذشته ای نامه ای را برای مهدی تاج فرستاده تا با درخواست این باشگاه مبنی بر بررسی دوباره این پرونده توسط کمیته انضباطی موافقت نماید.

از آنجایی که رای محرومیت مهدی رحمتی دو جلسه است و محرومیت های تا سه جلسه قطعی و غیر قابل اعتراض و ارجاع پرونده به کمیته استیناف است تنها با امضای مهدی تاج پرونده بار دیگر برای بررسی در اختیار کمیته انضباطی قرار می گیرد.
با وجود این درخواست واکنش کمیته انضباطی منفی بوده و رای این پرونده تغییر نخواهد کرد.

کمیته انضباطی دیروز به طور رسمی به باشگاه پرسپولیس هم اعلام کرد رای سید جلال حسینی و کمال کامیابی نیا تغییر نخواهد کرد.

از سویی برای کمیته انضباطی محرز شد مهدی رحمتی آغاز گر درگیری با سید جلال حسینی بوده و او در شرایطی با کاپیتان تیم پرسپولیس درگیر شد که ضربه به سر او را امید ابراهیمی سهوا زده بود نه سید جلال حسینی.

مهدی رحمتی به خاطر اتفاقات دربی دو جلسه محروم شده است و با توجه به دریافت کارت قرمز و یک جلسه محرومیت تعلیقی در 4 بازی آتی همراه استقلال نخواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش منفی به تجدید نظر خواهی رحمتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..