تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ پیشی گیرها

کد خبر: ۴۷۹۶۹۴

۳۶۵  بازدید

ماهنامه خط خطی - مهرشاد مرتضوی: مردی دو بادیه نشین را دید که در سخن گفتن از یکدیگر پیشی می گرفتند. پرسید: «چه دروغی می گویید؟» گفتند: «ستایش تو.»

مردی دو بادیه نشین را دید که در سخن گفتن از یکدیگر پیشی می گرفتند. پرسید: «چه دروغی می گویید؟» گفتند: «ستایش تو.» گفت: «ستایش مال شبکه سه بود، من مال شبکه چهارم.» گفتند: «پس واسه همینه که تا حالا ندیدیمت!»

مردی دو بادیه نشین را دید که در سخن گفتن از یکدیگر پیشی می گرفتند. پرسید: «چه دروغی می گویید؟» گفتند: «ستایش تو.» گفت: «ـوی روم هم بگین خرکیف شم.»

مردی دو بادیه نشین را دید که در سخن گفتن از یکدیگر پیشی می گرفتند. پرسید: «چه دروغی می گویید؟» گفتند: «دروغ گو جد و آبادته!» و او را داخل بادیه بردند و بسیار زدند.

مردی دو بادیه نشین را دید که در سخن گفتن از یکدیگر پیشی می گرفتند. پرسید: «شام چی داریم؟» گفتند: «حواسمون رو پرت نکن، داریم از هم پیشی می گیریم.» و سرعت حرف زدن را بالا بردند.

مردی دو بادیه نشین را دید که در سخن گفتن از یکدیگر پیشی می گرفتند. پرسید: «چه دروغی می گویید؟» گفتند: «تورم نقطه به نقطه اعلام می کنیم.» مرد موزی برداشت و پش از سیاسی شدن بحث گریخت.

مردی دو بادیه نشین را دید که در سخن گفتن از یکدیگر پیشی می گرفتند. از هر دوی آن ها پیشی گرفت و به مقام اول رسید.

مردی دو بادیه نشین را دید که در سخن گفتن از یکدیگر پیشی می گرفتند. آیتم گوی 120 کیلویی را هم به رقابتشان اضافه کرد تا آیتم، آیتم سنگینی شود.

مردی دو بادیه نشین را دید که در سخن گفتن از یکدیگر پیشی می گرفتند. پرسید: «چه دروغی می گویید؟» گفتند: «داریم از بازی های زیبای لیگ تعریف می کنیم.» مرد به آن ها پیوست.

مردی دو بادیه نشین را دید که در سخن گفتن از یکدیگر پیشی می گرفتند. جلو رفت و گفت: «ئه، پیشی ^_^» و پیشی را ناز کرد!

مردی دو بادیه نشین را دید که در سخن گفتن از یکدیگر پیشی می گرفتند. آن ها را به عنوان سخنگوی حزب خط خطی انتخاب کرد.

بازیگری دو بادیه نشین را دید که در سخن گفتن از یکدیگر پیشی می گرفتند. پرسید: «چه دروغی می گویید؟» گفتند: «دوست داری چه دروغی بگوییم عسیسم؟»  چندی بعد، یالثارات اصطلاح آلبالوی جنسی را ابداع کرد.

مردی دو بادیه نشین را دید که در سخن گفتن از یکدیگر پیشی می گرفتند. دو بادیه نشین مرد را ندیدند. مرد بادیه و محتویاتش را برد و آن ها نفهمیدند. (کلید اسرار- عاقبت زیاد فک زدن)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ پیشی گیرها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..