تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف سه استان کشور را سفیدپوش کرد/ ترافیک سنگین در آزادراه کرج_تهران

سرهنگ رحمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

بارش برف سه استان کشور را سفیدپوش کرد/ هوای بارانی در نیمه شمالی کشورسرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم ‌اکنون در باند جنوبی آزاد راه کرج – تهران از پل فردیس تا پل کلاک و باند جنوبی آزاد راه کرج-قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس ترافیک سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه افزود:‌ بر همین اساس در استان‌های خراسان شمالی، فارس، کرمان، تهران، مازندران در اکثر محورها، غرب استان تهران آزاد راه‌ساوه – تهران، استان خراسان رضوی محور مشهد – چناران و ملک آباد- تربت حیدریه، استان قزوین محدوده بوئین زهرا، استان مرکزی محور توره بارش باران گزارش شده است.      

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در پایان گفت: در استان کردستان در اکثر محورها، استان اردبیل محورهای سرچم محدوده گردنه صائین و اردبیل- مغان، استان اصفهان محورهای سمیرم – یاسوج،‌ داران – الیگودرز و فریدونشهر، استان زنجان محورهای زنجان – بیجار و اتوبان تبریز – زنجان کولاک و یخ‌زدگی گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است؛ در استان‌های گلستان، قزوین، آذربایجان غربی، ایلام، مازندران، گیلان، خراسان رضوی، چهار محال و  بختیاری، کرمان و کرمانشاه در اکثر محورها مه‌گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف سه استان کشور را سفیدپوش کرد/ ترافیک سنگین در آزادراه کرج_تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..